קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס קארי אדום תאילנדי עם אורז יסמין

שרימפס קארי אדום תאילנדי עם אורז יסמין
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא חלב ופסקאטרי מתכונים לתיבת המתכונים שלך, שרימפס קארי אדום תאילנדי עם אורז יסמין עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 981 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם שמן צמחי, שרימפס, עלי קפה ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם כפית ציון 57%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: שרימפס קארי אדום תאילנדי עם אורז יסמין, שרימפס קארי אדום תאילנדי, ו שרימפס קארי אדום תאילנדי עם ירקות.

הוראות

1
שלב את האורז, המים והמלח בסיר קטן. מביאים את המים לרתיחה. מכסים את התבנית ומנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
1
מניחים את קליפות השרימפס בסיר קטן ומכסים במים. מביאים לרתיחה ומכבים את האש.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
תנו לקליפות לצלול במים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מיםמים
3
מצפים מחבת מטגן גדולה וישרה עם שמן צמחי. הביאו את התבנית לאש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את השום ומשחת הקארי האדומה. מוסיפים במהירות את חלב הקוקוס ומערבבים לאיחוד. זורקים פנימה את עלי הסיד.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה
חלב קוקוסחלב קוקוס
עלי לייםעלי ליים
שוםשום
5
מוסיפים את רוטב הדגים, הסוכר החום, גרידת הליים והמיץ. מביאים לרתיחה ומצמצמים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב דגיםרוטב דגים
גרידת לייםגרידת ליים
מיץמיץ
6
מסננים את מי קליפת השרימפס דרך מסננת לקערה. מודדים 1 כוס ומוסיפים אותה לתבנית. מבשלים עד שהתערובת מסמיכה לעקביות של שמנת כבדה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
מחבתמחבת
7
מוסיפים את השרימפס והפטריות ומבשלים עד שהשרימפס הופך ורוד, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שרימפסשרימפס
8
מקציפים את האורז המבושל במזלג. כף את האורז לקערה וכף את תערובת השרימפס מעל. למעלה עם נבטי שעועית מונג, אננס חתוך לקוביות ועלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
אורזאורז
אננסאננס
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה4ריבס, קצוץ טרי או קפואעלי כוסברה, לקישוטעלי כוסברה, לקישוט2ציפורןשום, מרוסק וקצוץ דקשום, מרוסק וקצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמיןאורז יסמין2עלי ליים כפירעלי ליים כפיר1ליים, מקונן ומיץליים, מקונן ומיץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונג, לקישוטנבטי שעועית מונג, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ', לקישוטאננס טרי, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ', לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4פטריות שיטאקה, juliennedפטריות שיטאקה, julienned454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים ומוכנים, פגזים שמוריםשרימפס, קלופים ומוכנים, פגזים שמורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים תאילנדירוטב דגים תאילנדי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת קארי אדומה תאילנדיתמשחת קארי אדומה תאילנדית397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות לומונד קייפ אגולהס סוביניון בלאן. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
לומונד קייפ אגולהס סוביניון בלאן
לומונד קייפ אגולהס סוביניון בלאן
נועז אך אלגנטי, האקלים הקריר הזה סוביניון בלאן הוא ייצוג אמיתי של הטרואר המגוון של הקצה הדרומי ביותר של אפריקה. טעמי פרי אבן לבנים ייחודיים ומינרליות יפה הם תוצר קלאסי של רוח הים הקרירה.