קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס קוקוס W / רוטב קארי טבילה

שרימפס קוקוס W / רוטב קארי טבילה
שרימפס קוקוס W / קארי רוטב טבילה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 358 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך פלפל קאיין, ביצים, אבקת קארי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. נסו שרימפס קוקוס עם רוטב מטבל קוקוס מנגו, נאגטס עוף מטוגן בקוקוס עם רוטב טבילת מנגו, ו שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

Shrimp can be paired with Pinot Grigio, Riesling, and Sauvignon Blanc. These crisp white wines work well with shrimp prepared in a variety of ways, whether grilled, fried, or in garlic sauce. You could try GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio. Reviewers quite like it with a 4.8 out of 5 star rating and a price of about 15 dollars per bottle.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.