קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות40
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תאילנדי טוויסט בישול איטי צמחוני פיצול מרק אפונה

תאילנדי טוויסט בישול איטי צמחוני פיצול מרק אפונה
זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. גשו לסופר וקנו אפונה, עלי ליים, להדביק קארי תאילנדי, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: בישול איטי לפצל מרק אפונה, בישול איטי לפצל מרק אפונה עם בשר חזיר, ו בישול איטי לפצל מרק אפונה עם בשר חזיר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(יכול להיות או להרחיק)braggs liquid aminosbraggs liquid aminos1גזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות1מעקבסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,עלי חילבה יבשיםעלי חילבה יבשים11 קילו קישואים,שום, טחון, להשתמש אבקת טרי או שום, זה לא משנה הרבהשום, טחון, להשתמש אבקת טרי או שום, זה לא משנה הרבה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה מפוצלת, ירוק, מיובשאפונה מפוצלת, ירוק, מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומים, יבשיםעדשים אדומים, יבשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל2עלי ליים טריים, יבשיםעלי ליים טריים, יבשים1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי ירקות, או להשתמש קוביית בוליון 1 או אבקת מניות equivelantמלאי ירקות, או להשתמש קוביית בוליון 1 או אבקת מניות equivelant2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי תאילנדיתמשחת קארי תאילנדית11 קילו קישואים,1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.