קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

תאילנדי קארי ירקות וטופו מרק מתכון

תאילנדי קארי ירקות וטופו מרק מתכון
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? מתכון מרק קארי תאילנדי וטופו יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 361 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-480 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך מרק ירקות, טופו מוצק במיוחד, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. מתכונים דומים: מרק ירקות קארי תאילנדי, מרק ירקות קארי תאילנדי, ו ירקות תאילנדים טופו מערבבים ומטגנים / ירקות תאילנדים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.