קושיקשה
מוכן ב31 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

תאילנדית צמחונית

תאילנדית צמחונית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תאילנדית כרית צמחונית. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 394 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם מיץ תמרינדי, ברוקולי ראבה, רוטב דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 31 דקות. מתכונים דומים: פודלים תאילנדים, פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo.

הוראות

1
משרים אטריות במים חמים עד צליעה קלה; לנקז ולהניח בצד. בקערה בינונית, לשלב רוטב דגים, רוטב סויה, תמרינד (או אחר) מיץ, חומץ, סוכר, צנון; מערבבים עד הסוכר הוא מומס ולאחר מכן להפריש. להכין ולמדוד את כל שאר החומרים לפני תחילת לבשל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תמרינדי.תמרינדי.
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שמן חום ב ווק או מחבת גדולה על חום גבוה. כאשר שמן חם, עובד במהירות, להוסיף שום, פטריות, וירקות, חום נמוך מעט, לטגן עד פטריות הם על חצי הדרך לעשות, על 5-8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ירוקירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים פלפל קאיין ופפריקה וזורקים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
4
מוסיפים אטריות ותערובת צנון וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
5
מוסיפים נבטי שעועית וטופו וזורקים.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
6
מוסיפים בוטנים וצדפות וזורקים. כאשר כל החומרים מחוממים דרך, להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
7
מקשטים עם ביצים מגורסות, פלחי לימון וכוסברה אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
8
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי rabe או 1 כוס ירקות אחריםברוקולי rabe או 1 כוס ירקות אחרים1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם6ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה, קצוץ, לקישוטכוסברה, קצוץ, לקישוט3ביצים, מכות, מבושלות, מגולגלות ומגרסותביצים, מכות, מבושלות, מגולגלות ומגרסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב דגיםרוטב דגים4שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים גלם טחון דק (צריך להיות גלם ולאחר מכן קלוי)בוטנים גלם טחון דק (צריך להיות גלם ולאחר מכן קלוי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית לטיגוןשמן זית לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2largesפטריות portabella, לחתוך 1 נתחים אינץפטריות portabella, לחתוך 1 נתחים אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנון קרקע משומרצנון קרקע משומר397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז מיובשות packagemediumאטריות אורז מיובשות packagemedium1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1חבורהבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)רוטב סויה איכותירוטב סויה איכותי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)מיץ תמרינדי (נסה subbing רימון, חמוציות, או מיצים אחרים)מיץ תמרינדי (נסה subbing רימון, חמוציות, או מיצים אחרים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו, חתוך בקוביות קטנות, מצופה עמילן תירס ומטוגןטופו, חתוך בקוביות קטנות, מצופה עמילן תירס ומטוגן1קטןקישואים, לחתוך רצועות julienne (אופציונלי)קישואים, לחתוך רצועות julienne (אופציונלי)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.