קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

תבלין ושום קלוי הליבוט עם רטטוי אפוי בתנור

תבלין ושום קלוי הליבוט עם רטטוי אפוי בתנור
עשבי תיבול ושום קלוי הליבוט עם רטטוי אפוי בתנור עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 819 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, צ'רביל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית נסו תנור שום ועשב מטוגן הליבוט, תנור שום ועשב-הליבוט מטוגן, ו עוף אפוי בתנור עם רוטב שמן זית ופטרוזיליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מברשת כל פילה עם שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל, לדלות, צד העור למטה בתערובת עשב / לחם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
2
מחממים 2 כפות שמן במחבת גדולה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הפילה, הקרום בצד למטה ו לטגן עד חום זהוב קל, על 3 עד 4 דקות. להפחית את החום בינוני, להפוך את הפילה מעל ולהמשיך לבשל עד הדג הוא רק מבושל דרך, על 3 עד 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
דגיםדגים
4
מחממים תנור ל 350 מעלות F. בתבשיל בינוני, לעשות שכבה של בצל, טפטוף עם כמה כפות שמן זית, העונה עם מלח ופלפל ומפזרים עם כמה עשבי תיבול. חזור עם שאר הירקות. מכסים ואופים בתנור במשך 1 עד 1 1/2 שעות, לוחצים על הירקות מדי פעם, עד שהירקות רכים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מקשטים עם פטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים2(חוֹרֶף)צ'רביל קצוץצ'רביל קצוץ2(חוֹרֶף)עירית קצוצהעירית קצוצה1גדולחציל, פרוס 1/2 אינץ ' עבהחציל, פרוס 1/2 אינץ ' עבה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טרייה, לקישוטפטרוזיליה טרייה, לקישוט4ציפורןשום קצוץשום קצוץ6ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוטפילה הליבוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון קצוץגרידת לימון קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה5עגבניות שזיף, cored וחותכים לפרוסות עבות 1-inchעגבניות שזיף, cored וחותכים לפרוסות עבות 1-inch2פלפלים אדומים, זורעים וחותכים לשמוניםפלפלים אדומים, זורעים וחותכים לשמונים2largesבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי2(חוֹרֶף)טרגון קצוץטרגון קצוץ2פלפלים צהובים, זורעים וחותכים לשמוניםפלפלים צהובים, זורעים וחותכים לשמונים2קישואים, פרוס 1/2 אינץ עבהקישואים, פרוס 1/2 אינץ עבה2(יכול להיות או להרחיק)כל, קצוץ דק, טימין טרי, רוזמרין, פטרוזיליה, בשילוב בקערהכל, קצוץ דק, טימין טרי, רוזמרין, פטרוזיליה, בשילוב בקערה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות שאטו לה גרנג ' קלינט בורדו Superiore. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.