קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

תבשיל אטריות חזיר טעים

תבשיל אטריות חזיר טעים
תבשיל אטריות חזיר טעים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 607 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 38 גרם שומן. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.74 דולר למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -47 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם קרם מרוכז של מרק עוף, פירורי לחם, סלרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 65%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: תבשיל אטריות חזיר, תבשיל אטריות חזיר, ו תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על אש גבוהה. לאחר שהמים רותחים, מערבבים פנימה את אטריות הביצים ומחזירים לרתיחה. מבשלים את הפסטה ללא כיסוי, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהאטריות התבשלו, אך עדיין יציבות לנגיסה, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב במסננת שנקבעה בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרססים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ ' בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל, הסלרי, הגזר והפלפל האדום; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את האטריות, שמנת מרק העוף, השמנת החמוצה, גבינת הצ ' דר, התירס והחזיר המבושל, ואז מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל אדוםפלפל אדום
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חזיר מבושלחזיר מבושל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גזרגזר
פסטהפסטה
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מעבירים את התערובת לתבנית האפייה המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים פירורי לחם מעל.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
7
אופים בתנור שחומם מראש עד מבעבע, 30 עד 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ610אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק עוףקרם מרוכז של מרק עוף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcubed חזיר מבושלcubed חזיר מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשים (אופציונלי)פירורי לחם יבשים (אופציונלי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף1/3 כוס יין לבן יבש, גלגל העין או ציר נוסף0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, או יותר לפי הטעםשמנת חמוצה, או יותר לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט