קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל בקר בסיר לחץ

תבשיל בקר בסיר לחץ
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, תבשיל בקר בסיר לחץ עשוי להיות מתכון מרהיב ללא גלוטן, ללא חלב ו-30 מתכון שלם לנסות. מנה אחת מכילה 1121 קלוריות, 83 גרם חלבון ו-57 גרם שומן. תמורת $5.39 למנה, מתכון זה מכסה 59% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים. הוא מושלם לסתיו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. אם יש לכם פטריות, גזר - חתיכות, סלרי - חתיכות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. עם ציון של 94%, המנה הזו נהדרת. תבשיל בקר בסיר לחץ, תבשיל בקר בסיר לחץ ותבשיל בקר גינס בסיר לחץ דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: שיראז, קברנה סוביניון, Malbec

תבשיל בקר בתפריט? נסה להתאים עם שיראז, קברנה סוביניון ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא אלו הם הליווי המושלם לתבשיל בקר לבבי. ה-Bodegas Naveran Dama Cava עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Dama Cava
Bodegas Naveran Dama Cava
אחד מכמה קאוואות וינטג' שיוצרו בספרד. Dama בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נברן מייצרת קאוואות באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאוואות המיוצרות כאן הן מכרמים בבעלות ובשליטה של האחוזה. הדמה מותסס בבקבוק (a la méthode champenoise) ומתיישן במשקעיו במשך 24 חודשים. Caves Navera'n הוא יצרן קאווה פרימיום המשתמש בענבים שגדלו באחוזה. Navera'n Dama היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק ליין גוף ונפח, ו-Parellada, המעניקה אופי נוצץ ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי שמפניה ייהנו מ"תוסת החקלאים" הים תיכונית עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הרעננה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.