קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות20
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל עוף

תבשיל עוף
תבשיל עוף לוקח מסביב 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. יש מרק זה 244 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. מתכון זה מ-BBC מזון טוב יש 349 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. לך לחנות ותביא גזר לבן, גזר, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. עם כפית ציון של 82% המנה הזאת מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: עוף בסיר קרוק ונזיד שעועית: עוף שנשאר, תבשיל עוף, ו תבשיל עוף.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת הגדולה ביותר שלך ווק גדול במיוחד עם מכסה הוא אידיאלי. מטגנים את הבצל והשום במשך כמה דקות עד רך, ואז לשפוך את המניה ומערבבים את תפוחי האדמה ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים את העוף ומביאים לרתיחה. מערבבים את הגזר, גזר לבן כרישה, ואז לכסות את המחבת ולהשאיר להתבשל על אש נמוכה במשך 40-45 דקות, ערבוב מדי פעם, עד העוף הוא רך. (מגניב להקפיא כל מנות נוספות, ולהשתמש בתוך 2 חודשים להפשיר בטמפרטורת החדר, ואז לחמם במחבת עד מבעבע.)
מרכיבים שתצטרך
גזר לבןגזר לבן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם מחית ואפונה, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

ניתן לזווג את התבשיל עם קברנה סוביניון, שאבלי ומאלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לנזיד בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 78 דולר לבקבוק.
יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי
יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי
שמורת אלווי (Elway ' s Reserve Napa Valley Cabernet Sauvignon) של 2013 היא מיזוג של פירות כהים, חריפות עדינה מחביות עץ אלון אמריקאיות שנבחרו בקפידה ומינרליות אינטנסיבית.