קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל עוף סינגפור

תבשיל עוף סינגפור
סינגפור עוף תבשיל דורש סביב 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מרק שמגיש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 8 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל של 391 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. גשו לסופר וקנו שום, עצמות, חמישה תבלינים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. עם כפית ציון 65%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: תבשיל עוף סינגפור, סינגפור טורקיה תבשיל, ו מקלות תוף עוף עם רוטב סינגפור.

הוראות

1
שוטפים עוף, מייבשים וחותכים לנתחים בגודל 1 אינץ'. בקערה מערבבים קמח, מלח, פתיתי צ ' ילי וחמישה תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים נתחי עוף ומערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
3
יוצקים שמן לתבנית של 4 עד 5 ליטר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים תערובת עוף, שום וג ' ינג ' ר. מערבבים לעיתים קרובות עד שהעוף מבושל מבחוץ אך עדיין ורוד במרכז (חתוך לבדיקה), כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
5
מוסיפים חלב קוקוס ומרק ומביאים לרתיחה. התאם את החום כדי לשמור על רתיחה, לכסות ולבשל לתערובת טעמים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מרקמרק
6
מערבבים פנימה תרד, תירס, עגבניות, ערמוני מים, בצל ירוק ומיץ ליים ומבשלים תוך ערבוב לעיתים קרובות עד שהתרד נבול, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
עגבנייהעגבנייה
תרדתרד
תירסתירס
7
מפזרים כוסברה לפני ההגשה מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)סיני חמישה ספייס (ראה הערה לעיל)סיני חמישה ספייס (ראה הערה לעיל)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם תירס התינוק, סחוטהאם תירס התינוק, סחוט113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות ארוז בקלילות שטף עלי תרד תינוק (אודותכוסות ארוז בקלילות שטף עלי תרד תינוק (אודות383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חלב קוקוסיכול חלב קוקוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים משומרים פרוסיםערמוני מים משומרים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי חמיםפתיתי צ'ילי חמים411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק עוף דל שומןיכול מרק עוף דל שומן2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2ציפורןשום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2עגבניות רומא (בערך 8 עוז. סה עגבניות רומא (בערך 8 עוז. סה " כ), שטוף, cored, וקצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות, חזה עוף עורעצמות, חזה עוף עור