קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

תבשיל קמחי עם עוף וטופו

תבשיל קמחי עם עוף וטופו
מתכון תבשיל קמחי עם עוף וטופו מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מנה אחת מכילה 166 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי עבור סתיו. לך לחנות ותביא קימצ'י, ירכיים עוף, ג' ינג'ר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי), קמחי טופו (דובו קמחי), ו תבשיל קימצ'י חריף (קימצ' י ג'יגאה) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ 'נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקימצ' י. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.