קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות15
מגזין

תירס, אבוקדו וסלסה שעועית שחורה

תירס, אבוקדו וסלסה שעועית שחורה
תירס, אבוקדו, סלסה שעועית שחורה דורש סביב 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 9 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 156 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה עובד טוב כמו מתאבן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך פלפל חלפיניו, שעועית, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון 63% המנה הזאת טובה. מתכונים דומים: שעועית שחורה סלסה אבוקדו עם תירס, שעועית שחורה וצ'ילי תירס עם סלסה אבוקדו, ו עוגות שעועית שחורה עם סלסה אבוקדו תירס.

הוראות

1
מערבבים בעדינות את כל החומרים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."