קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תירס קרמל אגוזים

תירס קרמל אגוזים
תירס קרמל אגוזים יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 315 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה, קשיו, מים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו תירס קרמל אגוזים, תירס קרמל אגוזים, ו אשכולות קרמל אגוזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את הסוכר למרכז סיר עמוק מצויד מדחום ממתקים. בזהירות לשפוך את המים סביב קירות המחבת, מנסה לא להתיז סוכר על הקירות. אל תערבבו; בעדינות לצייר את האצבע פעמיים דרך מרכז הסוכר, מה שהופך את הצלב, כדי להרטיב אותו. מעל חום גבוה, מביאים לרתיחה מלאה ומבשלים מבלי לערבב עד קרמל זהוב, על 10 עד 15 דקות, מתערבל התערובת מדי פעם אפילו את הצבע.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
כבה את החום ומערבבים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
מוסיפים את הפופקורן, אגוזי פקאן וקשיו.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
פופקורןפופקורן
פקאניםפקאנים
4
יוצקים על מחצלת אפיית סיליקון על הדלפק, או משטח שיש.
5
תן לתערובת להתקרר כמה דקות; ואז להתחיל לשבור אותו לאשכולות, עובד במהירות כך שזה לא להקשיח ואתה לא לשרוף את עצמך. לאחסן במיכל אטום עד 1 שבוע.
6
הערה: אני משתמש פופקורן יהלום שחור עם גודל קטן שלה "hulless" הקרנל. כדי פופקורן כראוי, למקם את הגרעינים בסיר גדול עם תחתית כבדה לכסות אז עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
שים את המכסה על ומבשלים על גבוה עד שאתה שומע את הפופ הראשון. מיד להוריד אותו מהחום ולתת לו לשבת 1 דקה. ואז להחזיר אותו לחום ולסיים צצים, רועד את המחבת כל הזמן. אני לא יודעת למה זה יותר טוב, אבל זה מה שאבא שלי עושה והפופקורן שלו תמיד היה הכי טוב.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת