קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

תנור קלוי שלוש רביולי גבינה

תנור קלוי שלוש רביולי גבינה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים,אז נסו שלוש רביולי גבינה קלויים בתנור. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 36 גרם חלבון, 95 גרם שומן, ובסך הכל 1623 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. אם יש לכם פירורי לחם, אגוז מוסקט, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 23%, המנה הזו לא כל כך אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: רביולי גבינת עשבי תיבול שום קלוי בתנור, רביולי קלוי בתנור, ו רביולי קלוי בתנור.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיקיו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לרביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
הניחוחות של היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולוס וצור ארצי. הטעמים הטאניקים, בני האלון, בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם וארצי. מומלץ לבשר על האש, כמו סטייק צ ' יאנינה פרוס, או עם משחק, כמו פסיון ממולא בכמהין. זה גם מעולה עם גבינה בוגרת.