קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות64
ציון בריאות22
מגזין

תערובת עשבי תיבול איטלקית

תערובת עשבי תיבול איטלקית
תערובת עשבי תיבול איטלקית היא מתכון ים תיכוני שמגיש 64. מנה אחת מכילה 15 קלוריות , 1 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . תמורת 38 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל גרוס גס, שום, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב בתור מזנון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 9% . ציון זה ניתן לשיפור. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם רוטב לטבול עשבים איטלקי , תערובת תיבול איטלקית תוצרת בית ורוטב טבילה תאילנדי .

הוראות

1
מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים.
2
מעבירים לצנצנות תבלינים קטנות. אחסן במקום קריר ויבש עד שנה. לנער לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.