קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות22
ציון בריאות3
מגזין

תערובת פלדה העיר צ'קס

תערובת פלדה העיר צ'קס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אסיה, אז תנו הזדמנות ל פלדה העיר Chex לערבב. והוא יספק כ 22 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 360 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בוטנים קלויים עם דבש, חטיף שוקולד צ'קס, טוויסטים בבייגלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-413 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. , שהוא מוצק. נסו Steel City Chex Mix®, נערה עירונית "בראון סיטי ג' מבליה, ו תערובת רוטב ראנץ תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.