קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות14
ציון בריאות6
מגזין

תפוחי אדמה בר צ'ילי

תפוחי אדמה בר צ'ילי
תפוחי אדמה-בר צ'ילי הוא הר ד' יצירה המגישה 14. מנה אחת מכילה 57 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם עגבניות משומרות, תפוחי אדמה אפויים, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 46%. ציון זה הוא מוצק. נסו תפוחי אדמה בר צ'ילי, בר תפוחי אדמה אפוי, ו בר עורות תפוחי אדמה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את הבקר, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את העגבניות, השעועית, הסוכר והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
סוכרסוכר
3
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 20 דקות.
4
מגישים עם תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויינרט קאבס דה ויינרט. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
עמוק אודם טון עם סגול נוצץ מעיינות שלה יציב ונמרץ מבנה. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי שורר. יין מאוזן בעל גוף מלא שיש בו זיכרונות של אלון בגימור הארוך. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.