קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

תרנגולות קורניש בגריל עם בייקון וחרדל

תרנגולות קורניש בגריל עם בייקון וחרדל
תרנגולות קורניש בגריל עם בייקון וחרדל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 741 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 53 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם מלח ופלפל, פלפל קאיין, תרנגולות משחק קורניש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו תרנגולות קורניות בגריל עם זיגוג משמש-חרדל, תרנגולות קורניות בגריל עם חרדל דבש-זיגוג כוסברה, ו תרנגולות משחק קורניש עם דבש-חרדל-שום-זיגוג כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תדליק גריל. במעבד מיני, לשלב את הבייקון, שום, חרדל, טימין וקמצוץ גדול של קאיין תהליך להדביק גס.
מרכיבים שתצטרך
2
להניח את התרנגולות, צד העור למעלה, על משטח עבודה. לחץ בחוזקה על עצמות החזה כדי לשטח את התרנגולות. באמצעות האצבעות שלך, בזהירות לשחרר את העור על השדיים ולהפיץ את מלית בייקון מתחת לעור. מתבלים את התרנגולות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
הנח את התרנגולות על הגריל, צד העור למטה. הגדר לבנה עטופה בנייר כסף או מחבת ברזל יצוק על כל תרנגולת וגריל על אש בינונית נמוכה במשך כ -25 דקות, או עד העור טובע עמוק ופריך. בדוק מדי פעם כדי שהתרנגולות לא ישרפו. לסובב את הציפורים, להחליף את הלבנים ואת הגריל במשך כ 25 דקות יותר, או עד הירכיים מבושלים דרך העור הוא פריך.
4
להעביר את התרנגולות מגש, לכסות בנייר כסף ולתת לנוח במשך 10 דקות. חצי מהציפורים לאורך ומגישות.