קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

1-2-3 ג'מבליה

1-2-3 ג'מבליה
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה, וכל 30 המנה העיקרית? 1-2-3 ג'מבלאיה יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 284 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 308 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם פטרוזיליה, תיבול קריאולי של קייג'ון, שרימפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 59%, המנה הזו טובה. נסו סיר אחד ג'מבליה, וג'מבליה, ו ג'מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה שלבו נקניק, שרימפס או עוף עם תיבול קריאולי; לזרוק למעיל. במחבת מחממים שמן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מוסיפים נקניק, שרימפס או עוף, מבשלים ומערבבים עד שהשרימפס הופכים ורודים או שהעוף כבר לא ורוד, בערך 3-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
3
בסיר, להכין תערובת אורז לפי הוראות החבילה. בנוסף, מוסיפים מחצית מהעגבניות להכנת האורז. לאחר 12 דקות של בישול, מוסיפים את העגבניות הנותרות, רוטב ווסטרשייר, רוטב פלפל חריף ופטרוזיליה. ממשיכים לבשל על נמוך, מכוסה, עד שנוזל נספג והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים נקניק, שרימפס או עוף לאורז, מערבבים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
שרימפסשרימפס
אורזאורז
5
מגישים.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות את פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
צבע זהב חיוור עדין. מפתה, עם תווים פרחוניים (פריחת ליים) ופירות (לימון) משובחים להפליא על רקע המזכיר ריבת חבושים. אינטנסיבי וטעים על החיך, עם עדין, עדין פירות acidity.An אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גולמיים, מבושלים או בגריל. משתלב בצורה מושלמת עם דגים לבנים עדינים. החיך התוסס שלו יוצר איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.