קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 17 דק.
מנות8
ציון בריאות68
מגזין

1000 קלוריות בקר ולינגטון

1000 קלוריות בקר ולינגטון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סקוטיים, אז תנו הזדמנות ל 1000 קלוריות בקר ולינגטון. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1011 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 76 גרם שומן. לך לחנות ותביא פטה דה כבד אווז, בצק עלים, פילה בקר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. וזה טוב. מתכונים דומים: ביף וולינגטון, Best Beeff Wellington, ו ביף וולינגטון.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת צלייה צולים את הבשר באמצע התנור למשך 25 עד 30 דקות, או עד שמדחום קריאה מיידי רושם 120 מעלות F כאשר מוכנס לתוך הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
3
תן לפילה להתקרר לחלוטין ולהשליך את הבייקון ואת המיתרים. מרחו את השומן ממיצי המחבת ושמרו את מיצי המחבת.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
במחבת כבדה מבשלים את הפטריות בחמאה, מלח ופלפל על חום נמוך למדי, ערבוב, עד שכל הנוזל שהם פולטים מתאדה והתערובת כמעט יבשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים שמנת כבדה ומבשלים עד השמנת מתעבה ומעילים את הגב של כף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
6
בואו להתקרר לחלוטין.
7
מורחים את הפילה באופן שווה עם פטה דה כבד אווז, מכסה את החלק העליון ואת הצדדים, ולהפיץ את הפטריות באופן שווה על פני פטה דה כבד האווז. על משטח מקומח רול 1 פאונד של בצק עלים לתוך מלבן 20 על 12 אינץ', או גדול מספיק כדי לצרף את הפילה לחלוטין. מעט להכות את הלבן ביצה בקערה קטנה ולהניח בצד. מקציפים את חלמון הביצה עם המים כדי להפוך ביצה לשטוף ולהניח בצד. הפוך את הפילה המצופה בזהירות מתחת לאמצע הבצק, וקפל את הצדדים הארוכים של הבצק כדי להקיף את הפילה המברשת את קצוות הבצק עם חלק מהלבן כדי לאטום אותם. מקפלים את הקצוות של הבצק על פילה ולאטום אותם עם הביצה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
חלבוניםחלבונים
כבד אווזכבד אווז
פטריותפטריות
חלמון ביצהחלמון ביצה
מורחיםמורחים
בצקבצק
מיםמים
פטהפטה
גלולגלול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מעבירים את הפילה, את צד התפר למחבת ג ' לי רול או למחבת צלייה רדודה ומברישים את הבצק עם חלק משטיפת הביצים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ג'ליג'לי
גלולגלול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
9
מרדדים את הבצק הנוסף לגזור צורות עם חותכי דקורטיביים. מסדרים את החתכים על הבצק באופן דקורטיבי, מברישים אותם עם שאריות הביצה, ומקררים את הפילה לפחות 1 שעה ועד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
לגזור עוגיותלגזור עוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ביצהביצה
10
אופים את הפילה באמצע תנור שחומם מראש 400 מעלות f במשך 30 דקות. להפחית את החום ל 350 מעלות F, ולאפות את הפילה במשך 5 עד 10 דקות יותר, או עד מדחום הבשר רושם 130 מעלות F עבור בשר בינוני נדיר המאפה מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
11
תן לפילה לעמוד במשך 15 דקות. בסיר מרתיחים את מיצי המחבת השמורים ואת מדיירה עד התערובת מצטמצמת על ידי 1/
מרכיבים שתצטרך
מדיירהמדיירה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
12
מוסיפים את תערובת arrowroot, מרק, כמהין, מלח ופלפל, לפי הטעם, ומבשלים את הרוטב על חום מתון, ערבוב, להיזהר לא לתת לו לרתוח, במשך 5 דקות, או עד שהוא מעובה. לשחרר את הפילה מן המחבת ג ' לי רול, להעביר אותו עם 2 מריות מגש מחומם, ומקשטים אותו עם גרגיר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
ArrowrootArrowroot
רוטברוטב
מרקמרק
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
13
מגישים את הפילה, לחתוך לפרוסות בעובי 3/4 אינץ', עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)arrowroot מומס ב 1 כפית מים קריםarrowroot מומס ב 1 כפית מים קרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס2קילוגרםבשר טנדרלוין, ניקה וקשור עם רצועות דקות של בייקון, בטמפרטורת החדרבשר טנדרלוין, ניקה וקשור עם רצועות דקות של בייקון, בטמפרטורת החדר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, קצוץ בסדרפטריות כפתור, קצוץ בסדר1גדולביצה, פרודביצה, פרוד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטה דה כבד אווז, (זמין בחנויות מזון מיוחדות) בטמפרטורת החדרפטה דה כבד אווז, (זמין בחנויות מזון מיוחדות) בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדיירה Sercialמדיירה Sercial8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלפלפל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצק עלים קפוא, מופשר, בתוספת תוספת לקישוט, אם תרצהבצק עלים קפוא, מופשר, בתוספת תוספת לקישוט, אם תרצה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן8ריבס, קצוץ טרי או קפואגרגיר הנחלים, לקישוט אם תרצהגרגיר הנחלים, לקישוט אם תרצה2(חוֹרֶף)כמהין שחורות קצוצות דק (זמין בחנויות מזון מיוחדות) אם תרצהכמהין שחורות קצוצות דק (זמין בחנויות מזון מיוחדות) אם תרצה