קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

Arancini ריזוטו לובסטר

Arancini ריזוטו לובסטר
ארנסיני ריזוטו לובסטר יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 453 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו שום, פלפל, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו קציצות ריזוטו: ארנסיני די ריסו, Arancini / כדורי ריזוטו מטוגנים, ו ריזוטו קון l ' aragosta (ריזוטו לובסטר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לריזוטו: ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את השאלוט ומבשלים עד שהם מתרככים, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
4
מוסיפים את השום ומבשלים עד ריחני, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את האורז ומערבבים עם כף עץ כדי לשלב את תערובת הבצל עם האורז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
6
מוסיפים את היין ומבשלים עד שהנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
7
הוסף 1/2 כוס של המניה ומערבבים עד נספג כמעט לחלוטין, על 2 דקות. המשך להוסיף את המניה, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן ומאפשר כל תוספת של המניה לספוג לפני הוספת הבא. ייתכן שיהיה עליך להוסיף כוס מים נוספת. מבשלים עד האורז הוא רך אבל עדיין מוצק, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
אורזאורז
8
הסר מהחום. מערבבים בפרמזן, מיץ לימון, פטרוזיליה, מלח ופלפל. לרסס גיליון אפייה עם תרסיס בישול nonstick ולהפיץ את ריזוטו על הסדין להתקרר לטמפרטורת החדר, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיץ לימוןמיץ לימון
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
עבור arancini: בקערה גדולה לשלב את הריזוטו, 1/2 כוס של panko, הפרמזן והביצים. עם ידיים לחות, להשתמש על 2 כפות של תערובת ריזוטו כדי ליצור כדורי קוטר 1 3/4 אינץ'. לעשות חריץ במרכז כל כדור ולהכניס קוביית לובסטר. לכסות את החור לחלוטין לצרף את הלובסטר לגלגל את הכדורים הנותרים 1 1/2 כוסות panko מעיל.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
לובסטרלובסטר
פאנקו.פאנקו.
ביצהביצה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
בסיר גדול, כבד תחתית, לשפוך מספיק שמן כדי כך שהוא 3 אינץ ' עמוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
חום מעל חום בינוני עד שמד חום עמוק מוכנס בשמן מגיע ל-350 מעלות F. (אם אין לך מדחום, קוביית לחם תהיה חומה בכ 2 דקות.) בקבוצות, מטגנים את כדורי האורז, מסתובבים מדי פעם, עד הזהב, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
12
מסננים על מגבות נייר ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז arborioאורז arborio0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2ביצים, מכותביצים, מכות2ציפורןשום, מרוסק ומקולףשום, מרוסק ומקולף2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר זנב לובסטר, קצוץ לקוביות 1/2 אינץבשר זנב לובסטר, קצוץ לקוביות 1/2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר דקפרמזן מגורר דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת11 קילו קישואים,פטרוזיליה קצוץ טריפטרוזיליה קצוץ טרי1גדולשאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או ציר לובסטר, בטמפרטורת החדרמרק עוף או ציר לובסטר, בטמפרטורת החדר6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן, כמו פינו גריג'יויין לבן, כמו פינו גריג'יו

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק). יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
אף מורכב עם תווים פרחוניים, פירותיים ומינרליים המחקים את החיך המרענן שלו. תפוח ירוק, קליפת לימון וחומציות מלוחה. טעים.