קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

Enchiladas Rojas Mexicana (עוף)

Enchiladas Rojas Mexicana (עוף)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Enchiladas Rojas Mexicana (עוף). מתכון זה מספק 6 מנות. עם 680 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כוסברה, טורטיות תירס, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו גבינת קשיו Enchiladas Rojas, Enchiladas שרימפס וקוטיאן עם סלסה ורדה וcrema Mexicana, ו עוף מקסיקנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.