קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות92
מגזין

Hoppin'John בקיץ

Hoppin'John בקיץ
הופינג ג'ון בקיץ עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 217 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לכו לחנות ותרימו פלפל, אפונים שחורות-עיניים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Ham Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.