קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

Hoppin ' ג'ון עם ירקות

Hoppin ' ג'ון עם ירקות
Hoppin ' ג'ון עם ירקות עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. אם יש לך פלפלים חלפיניו, מרק עוף, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה מרהיב. מתכונים דומים: Hoppin ' ג'ון עם כרוב ירוק, Hoppin ' ג'ון עם חרדל ירוק, ו Hoppin ' ג'ון.

הוראות

1
מעיל תנור הולנדי עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בייקון קנדי ובצל; מבשלים 4 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
בייקון קנדיבייקון קנדי
בצלבצל
3
מוסיפים פלפלים חלפיאו ושום; מבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שוםשום
4
מוסיפים מרק עוף ו-5 המרכיבים הבאים; מכסים, מפחיתים חום ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
5
מוסיפים אפונה, ומבשלים 10 דקות או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
6
מגישים עם רוטב פלפל חריף, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.