קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות7
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

Lacy טמפורה בלילה

Lacy טמפורה בלילה
לייסי טמפורה בלילה יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך אבקת אפייה, קמח עוגה, עמילן תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: בטלה טמפורה, טמפורה דונבורי-גיד-קערת אורז טמפורה, ו אפיפיות תחרה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.