קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

Lychee Saketini סומק

Lychee Saketini סומק
Lychee Saketini סומק דורש על 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. זה מנות ראשונות יש 23 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. אם יש לך splash גרנדין, קרח, סירופ ליצ'י, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו Lychee Saketini Poptail, בוקו ליצ'י שרבט (קוקוס וליצ' י סורבה), ו ליצ'י-טיני ליצ' י מרטיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
צ ' יל 2 כוסות מרטיני. ממלאים שייקר מרטיני בקרח ומוסיפים וודקה, סאקה, סירופ ליצ ' י וגרנדין. לנער לשלב. מסננים לתוך המשקפיים הצוננים ומקשטים עם אגוז ליצ ' י ירד בכל כוס.
מרכיבים שתצטרך
וודקה פטל 1 אונקיהוודקה פטל 1 אונקיה
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
3 אונקיות ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)3 אונקיות ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.