קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות9
מגזין

Mock-O-טאקו (חקיין טאקו בל) תערובת תיבול

Mock-O-טאקו (חקיין טאקו בל) תערובת תיבול
מיקס תיבול (טאקו חקיין) עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים המרינדה שלך. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 406 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם פלפל טחון, פפריקה, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו רוטב טאקו טאקו בל חקיין, חקיין טאקו בל אנצ'יריטו, ו חקיין טאקו בל בייקון A. M. Crunchwrap (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת מרק עוף (knorr, לא בשר!)אבקת מרק עוף (knorr, לא בשר!)11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי קליפורניה (unseasoned)אבקת צ'ילי קליפורניה (unseasoned)0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)איכות בשר טחון רזהאיכות בשר טחון רזה24ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר טחון מתובלבשר טחון מתובל2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה24ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה קרועהחסה קרועה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)masa harina מיידית (el mexicana מותג מאסה קאסרה)masa harina מיידית (el mexicana מותג מאסה קאסרה)24ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגורדתגבינת צ'דר מגורדת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי בצל מיידייםפתיתי בצל מיידיים0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טחוןאורגנו טחון11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי24ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות רומא חתוכות לקוביותעגבניות רומא חתוכות לקוביות11 קילו קישואים,מלח תיבול (המותג של לורי בלבד)מלח תיבול (המותג של לורי בלבד)24ריבס, קצוץ טרי או קפואמותג טאקו בל חם ופריך (עם)מותג טאקו בל חם ופריך (עם)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינוט נואר Vin De סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.