קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות9
ציון בריאות10
דיאטותללא לקטוז
מגזין

Orford-נחת Seabass עם תפוחי אדמה פריכים, בייקון וים פורסלין

Orford-נחת Seabass עם תפוחי אדמה פריכים, בייקון וים פורסלין
Orford-נחת Seabass עם תפוחי אדמה פריכים, בייקון וים פורסלין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 535 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 9 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא את נורי, צנוניות לארוחת בוקר, שמן חמניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 7 דקות. נסו צדפות ים אפויות עם ציפוי פריך ללא גלוטן, תפוחי אדמה פריכים עם בייקון, שום ופטרוזיליה, ו תפוחי אדמה פריכים עם בייקון, שום ופטרוזיליה (מתכונים דומים).

מרכיבים

40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות9ריבס, קצוץ טרי או קפואבייקון מעושן חם, שעועית רחבה וסלט פורסלין יםבייקון מעושן חם, שעועית רחבה וסלט פורסלין ים2פריחה של בייקון מעושן בגבפריחה של בייקון מעושן בגב125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית רחבה, קליפה ועורות חיצוניים הוסרושעועית רחבה, קליפה ועורות חיצוניים הוסרו20אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קורנפלורקורנפלור2חלבונים ביצה חינםחלבונים ביצה חינם1חלמון ביצה חינםחלמון ביצה חינם106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן extra virgin liveשמן extra virgin live9ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית רחבה וים פורסלין טמפורהשעועית רחבה וים פורסלין טמפורה106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות8תפוחי אדמה חדשים, שטופיםתפוחי אדמה חדשים, שטופים2גיליונותגיליונות Noriגיליונות Nori2Tbs1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן2צנון ארוחת בוקר, שטףצנון ארוחת בוקר, שטף4פילהx 150 גרם פילה בס ים, גודל וסיכה עצמות הוסרוx 150 גרם פילה בס ים, גודל וסיכה עצמות הוסרו20עליםפורסלין ים, שטףפורסלין ים, שטף9ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח יםמלח ים9ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור סדוק טרימלח ים ופלפל שחור סדוק טרי9ריבס, קצוץ טרי או קפואחומצת יםחומצת ים75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח העלאת עצמיקמח העלאת עצמי1256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים מוגזיםמים מוגזים9ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן חמניות לטיגון עמוקשמן חמניות לטיגון עמוק106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.