קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

Roulade חצילים בגריל עם זיגוג בלסמי

Roulade חצילים בגריל עם זיגוג בלסמי
Roulade חצילים בגריל עם זיגוג בלסמי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 531 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האירופאית הזו. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם פלפלים קלויים, שמנת כבדה, גבינת עיזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח ים גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קליפת שוקולד-שקדים עם מלח ים כקינוח. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : חציל בגריל וסלט גבינת מנצ'גו עם בזיליקום טרי וזיגוג פלפל בלסמי-שחור, חציל פרמזן עם זיגוג בלסמי, ו שיפודי טלה ותאנים בגריל עם זיגוג מנטה-פלפל וחציל בגריל.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה.
3
מוסיפים את הבלסמי לסיר קטן מעל חום בינוני ומביאים לרתיחה. להפחית עד מעובה סירופי. תניח בצד.
4
טוסט צנוברים במחבת סאוט יבש על אש בינונית במשך 4 עד 5 דקות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
לטפטף את פרוסות החצילים בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. סדר אותם על הגריל החם. מבשלים עד חרוך יפה, על 1 עד 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר אותם למגש גיליון מצופה קלף.
7
מערבבים צנוברים קלויים, גבינת עיזים, שמנת כבדה, מלח, פלפל ופטרוזיליה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
8
מערבבים היטב עם כף עץ, עד שהכל משולב באופן שווה. שים 2 עד 3 כפות של תערובת הגבינה על קצה כל פרוסת חצילים.
מרכיבים שתצטרך
9
מגלגלים את פרוסות החצילים מסביב לגבינה.
מרכיבים שתצטרך
10
שים את roulades סיים בחזרה על הגריל כי כבר הפך נמוך. גריל עד הגבינה מתחילה להמיס ואת החצילים הוא התחמם, להיזהר לא לשרוף את החצילים, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר את roulades מן הגריל מגש הגשה.
12
מעל כל roulade חצילים עם רצועת פלפל אדום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
13
מקשטים עם שיפונדה של ארוגולה, טפטוף של שמן זית ואת הפחתת בלסמי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.