קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

Smokin'Hoppin' John

Smokin'Hoppin' John
Smokin 'Hoppin' ג'ון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 413 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך גבינת צ'דר, שמן צמחי, עגבניות ענבים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת נירוסטה 12 אינץ ' עם תחתית כבדה מעל חום גבוה עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים בצל ושום ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד מעט מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים אורז ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד קלוי קלוי, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים פפריקה מעושנת ומבשלים עד ריחני, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות
5
מוסיפים אפונה קפואה, מים, בירה, צ ' ילה ומלח. מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום לנמוך, מכסים ומבשלים 25 דקות מבלי להפריע. לאחר 25 דקות, לבדוק אורז עבור doneness.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
תערובת צריכה להיות לחה, אבל לא סופי. אם התערובת מופיעה יבשה, להוסיף נוזל נוסף, 1 כף בכל פעם, מתקפל בעדינות עם כף עץ לאחר כל תוספת עד עקביות הרצוי הוא הגיע, עד 1 כוס נוספת נוזלי. להחזיר את המכסה ולאפשר לבשל במשך 5 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
7
מתבלים לפי הטעם עם מלח נוסף ורוטב סויה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
8
מגישים מיד, ציפוי עם בצל ירוק, עגבניות, פטרוזיליה, גבינה ורוטב חם לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה (אופציונלי)בירה (אופציונלי)567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שחורה קפואהאפונה שחורה קפואה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, טחון (אודותצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, טחון (אודות2(יכול להיות או להרחיק)שיני שום בינוניות, טחון דק (אודותשיני שום בינוניות, טחון דק (אודות6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות ענבים חצויותעגבניות ענבים חצויות6ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריףרוטב חריף11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץ בערך (אודותבצל בינוני, קצוץ בערך (אודות6ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות11 קילו קישואים,רוטב סויה (אופציונלי)רוטב סויה (אופציונלי)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים או מניית ירקות דל נתרןמים או מניית ירקות דל נתרן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.