קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

Zesty Hoppin ג'ון סלט

Zesty Hoppin ג'ון סלט
Zesty הופין ג'ון סלט יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 298 קלוריות. אם יש לכם שמן זית, אפונה שחורה עיניים, סלריוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 96%. מתכונים דומים: Hoppin 'סלט ג' ון, חריף Hoppin 'סלט ג' ון, ו שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון.

הוראות

1
מערבבים אפונה שחורה, סלרי, עגבניות רומא, מלפפון, בצל אדום, ירוק, צהוב ופלפלים כתומים, וטומטילו בקערת סלט. מערבבים בעדינות מיץ לימון, חומץ בלסמי, שמן זית, כוסברה, פתיתי פלפל אדומים לסלט. צינה לפני ההגשה; לשרת מעל עלי חסה רומיין.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
פלפל כתוםפלפל כתום
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
רומה עגבנייהרומה עגבנייה
מיץ לימוןמיץ לימון
TomatillosTomatillos
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
סלריסלרי
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.