קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

Zydeco Stomp Gumbo של בודרו (Revised by KR)

Zydeco Stomp Gumbo של בודרו (Revised by KR)
Zydeco Stomp Gumbo של בודרו (מתוקן על ידי KR) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 430 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. . אם יש לכם מרק עוף, תיבול קריאולי של טוני, רוטל המקורי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו שרימפס 5 מנגל של Zydeco, סלט זיידקו, ו זנבות חזיר מטוגנים בשמן עמוק, מתוקן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: יין ורדים, אלברינו, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם יין רוזה, אלברינו, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "