קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

אגנולוטי ארטישוק וגבינת עזים של הפטר עם כמהין

אגנולוטי ארטישוק וגבינת עזים של הפטר עם כמהין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארטישוק של Hefter ו גבינת עיזים Agnolotti עם כמהין. מנה אחת מכילה 490 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך כפית שמן כמהין, גבינת עיזים, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו טראפלס שוקולד גבינת עיזים, דבש, גבינת עיזים + כמהין פיסטוק, ו גבינת עיזים, טראפלס ענבים ופקאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לסחוט את מיץ לימון לתוך קערה בינונית של מים; להוסיף את הלימון. עבודה עם 1 ארטישוק בכל פעם, הצמד את העלים החיצוניים הקשוחים. באמצעות סכין חדה, לחתוך את העלים הצהובים בחלק העליון של הלב וכל אבל 1 אינץ ' של גזע; לקצץ את ספחים ירוקים כהים וסיבים מתחתית הארטישוק וגבעול. באמצעות כף או כף מלון, לגרוף את לחנוק פרוותי. דק לחתוך את לב הארטישוק ולשים אותו במים חומציים.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את הארטישוקים ומניחים אותם בסיר.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את השמנת הכבדה ושום ומבשלים על חום נמוך בינוני עד הארטישוקים רכים הקרם מתעבה, על 15 דקות; מוסיפים כמה כפות מים אם הקרם מקבל עבה מדי. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הארטישוק למעבד מזון פירה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים לקערה ומערבבים את המסקרפונה, גבינת עיזים וקמצוץ נדיב של מלח ופלפל. מקררים עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
5
במעבד מזון, דופק את הקמח, סולת, שמן ומלח לשלב.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הביצים ואת התהליך רק עד התערובת דומה פירורים רטובים.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את הבצק ללוח ללוש עד משיי, על 1 דקה. לעטוף את הבצק בפלסטיק ולתת לנוח בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
חותכים את הבצק ל 4 חתיכות. באמצעות מכונת פסטה מסובבת ביד, מגלגלים חלק 1 מהבצק באמצעות הגדרות צרות יותר ברציפות עד שמגיעים להגדרה הדקה ביותר.
מרכיבים שתצטרך
9
להניח את גיליון הפסטה על משטח עבודה ולכסות במגבת מטבח. חזור עם הבצק שנותר, להניח אותו בין מגבות. באמצעות חותך ביסקוויט עגול 2 1/4 אינץ', לחתוך את הכדורים מן יריעות הבצק ולסדר אותם מבלי לגעת בין שכבות של ניילון לעטוף.
מרכיבים שתצטרך
10
עבודה עם 6 סיבובים בכל פעם, מברשת כל אחד בקלילות עם מים. הגדר 1/4 כפית גדושה של המילוי במרכז כל סיבוב ולקפל את הבצק מעל כדי ליצור חצי ירחים. Crimp ולאטום את הקצוות, לחיצה על האוויר. מסדרים את האגנולוטי בשכבה אחת, בלי לגעת, על תבנית אפייה מכוסה בסולת. המשך להכין אגנולוטי עם הבצק והמילוי הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
אנולוטיאנולוטי
11
בסיר שאינו מקל בינוני, מרתיחים את מלאי העוף ואת זרעי הקורנית עד מופחת 1/4 כוס; להשליך את הקורנית. להפחית את החום נמוך להקציף את החמאה. מתבלים במלח ופלפל לבן ומסירים מהחום.
מרכיבים שתצטרך
12
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את האגנולוטי, ערבוב בעדינות, עד רק אל דנטה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אנולוטיאנולוטי
13
מסננים את האגנולוטי ומוסיפים אותם לסיר, פונים למעיל עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
אנולוטיאנולוטי
14
מפזרים עם הפרמזן. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את agnolotti ל 4 צלחות מרק רדודות וכפית כל רוטב על גבי.
מרכיבים שתצטרך
אנולוטיאנולוטי
15
מקשטים עם שבבי כמהין ומגישים.

מרכיבים