קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגרוף מוקה

אגרוף מוקה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל מוקה אגרוף. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 372 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 10 . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם מים, סירופ שוקולד, מקסוול האוס קפה נמס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו אגרוף מוקה, קפה מוקה פונץ, ו פונץ 'קפוצ' ינו מוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים לתוך גרגרי קפה בקערת פונץ ' או קערה 1 ליטר עד הקפה מומס.
מרכיבים שתצטרך
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
אגרוףאגרוף
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים את שאר החומרים; מערבבים עם מקציף עד מעורבב.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.