קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

אגרוף פירות האי

אגרוף פירות האי
אגרוף פירות האי עשוי להיות מה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וטבעוני יש 196 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מיץ תפוזים, רום, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 36%. נסו אגרוף פירות האי, אגרוף פירות האי, ו שון איילנד חלב אגרוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 4 מרכיבים ראשונים בכד; מערבבים היטב ומצננים. ממלאים 4 כוסות בתערובת מיץ תפוזים. לאט לשפוך 1 1/2 כפיות סירופ גרנדין למטה בתוך כל כוס (לא מערבבים לפני ההגשה).
מרכיבים שתצטרך
גרנדיןגרנדין
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
2
הערה: לאגרוף ללא אלכוהול, השמיט רום והשתמש ב -2 1/2 כוסות מיץ תפוזים ו -1 1/4 כוסות מיץ אננס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
אגרוףאגרוף
רוםרום

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג, ונוצץ רוז. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. השכנים של וויליאמס סליים ווסטסייד רואד פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראים כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
וויליאמס סליים ווסטסייד רואד שכנים פינו נואר
וויליאמס סליים ווסטסייד רואד שכנים פינו נואר
חזיז יין, שכני ווסטסייד רואד 2015 נפיצים הן באף והן בחיך. ניחוחות פטל שחור ודובדבן שחור משלימים רמזים לארז, פלפל אנגלי, וניל ותה שחור. פתק מסקרן של זרעי סלרי עוד קומפלקסים האף יוצא מן הכלל. צעיר וחצוף, המרקם מעולה עם עמוד שדרה של חומציות מרעננת וארציות דשנה שמעבירה טעמים של דובדבן בינג בהיר ופטל. היין מסתיים בטאנינים דמויי תה מעודנים וסלע כתוש וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!