קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

אדום קטיפה עוגות

אדום קטיפה עוגות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו קאפקייקס קטיפה אדומה. מתכון זה משמש 30. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 209 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם סוכר, ביצים, חלב חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה מושלם עבור יום האהבה. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. עם כפית ציון של 10%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קאפקייקס קטיפה אדומה עם ציפוי שוקולד לבן {שבוע הקטיפה האדומה}, קאפקייקס עוגת גבינה קטיפה אדומה {שבוע קטיפה אדומה}, ו עוגות קטיפה אדומות טבעוניות. רוז קטיפה, למעשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לקאפקייק קטיפה אדומה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.