קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

אורז ושעועית קריביים

אורז ושעועית קריביים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אורז האיים הקריביים שעועית. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם שעועית, מים, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: אורז ושעועית קריביים, אורז ושעועית קריביים, ו שעועית אדומה קריבית ואורז.

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר, ומערבבים אורז. מכסים, להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות או עד הנוזל נספג; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
שמן חום במחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל ושום; מטגנים 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים עגבניות קצוצות, מלח, פלפל אדום כתוש, כמון, ומטגנים 2 דקות. מערבבים אורז מבושל, כוסברה, שעועית שחורה, ומבשלים 1 דקה או עד מחומם היטב. מחלקים את תערובת השעועית באופן שווה בין 4 צלחות, ומפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
אורז מבושלאורז מבושל
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז נמס לא מבושלאורז נמס לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר חלק-גבינת מוצרלה דל שומן1/2 כוס מגורר חלק-גבינת מוצרלה דל שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצות גסעגבניות קצוצות גס11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן