קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות12
מגזין

אורז מטוגן

אורז מטוגן
אורז מטוגן נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 610 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך אבקת שום, מלח כשר, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל סיני. נסו ירקות אורז מטוגן, איך לעשות אורז מטוגן ירקות / אורז s, נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך, ו אורז מטוגן בסגנון כרוב אדום ובולגור חיטה {עם ביצה מטוגנת} (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.