קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

אורז מתוק ראש השנה הסינית

אורז מתוק ראש השנה הסינית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סיניים, אז תנו הזדמנות ל אורז מתוק ראש השנה הסינית. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 449 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו אפונה, רוטב סויה, ערמוני מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בערך 3 שעות. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. וזה טוב. נסו אורז ראש השנה הסיני, דייסת אורז ראש השנה הסינית, ו עוגת אורז קוקוס דביקה של אמא שלי לשנה החדשה הסינית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את אורז יסמין ומים בסיר בינוני. לכסות ולתת לעמוד לפחות 1 שעה, עד המים נספג.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
העברה לסל ספינת קיטור ו fluff עם מזלג. קיטור 20 דקות, או עד מכרז.
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
3
מניחים את הפטריות המיובשות בקערה עם מספיק מים חמים כדי לכסות. להשרות 30 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פטריות מיובשותפטריות מיובשות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
ניקוז, להסיר גבעולים, ופרוסה.
5
בקערה קטנה, מערבבים 1 כף רוטב צדפות, רוטב סויה, קורנפלור, מלח, סוכר ויין אדום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
יין אדוםיין אדום
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מניחים פטריות בקערה, ומשרים לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בסל הקיטור, קיטור הפטריות נקניק בסגנון סיני 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
8
הסר מהחום וקוצצים.
9
מחממים את שמן השומשום בווק גדול על חום גבוה. לזרוק את השרימפס ולבשל 1 עד 2 דקות, עד כמעט אטום. מערבבים את הפטריות, נקניק סיני בסגנון, נקניק חזיר, בצל ירוק, ערמוני מים. מבשלים ומערבבים על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
נקניקנקניק
בצל ירוקבצל ירוק
שמן שומשוםשמן שומשום
פטריותפטריות
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
10
מערבבים את האורז ורוטב צדפות הנותרים. מבשלים עוד 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צדפותרוטב צדפות
אורזאורז
11
הסר מהחום וזרוק את האפונה.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
12
מגישים כאשר האפונה מחוממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות שיטאקה מיובשותפטריות שיטאקה מיובשות1חבורהבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמין לא מבושלאורז יסמין לא מבושל3(חוֹרֶף)רוטב צדפות, מחולקרוטב צדפות, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר מבושל, קצוץנקניק חזיר מבושל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3קישוריםלופ צ'ונג (נקניק סיני בסגנון)לופ צ'ונג (נקניק סיני בסגנון)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טרי שרימפס קלופים, deveined, וקוביותטרי שרימפס קלופים, deveined, וקוביות2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים מתוקים, קלופים וחתוכים לקוביותערמוני מים מתוקים, קלופים וחתוכים לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.