קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

אורז סושי מושלם

אורז סושי מושלם
אם יש לכם אורז דביק, מים, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 29%. מתכונים דומים: אורז סושי מושלם, אורז הסושי המושלם של מינאדו, ו אורז סושי.

הוראות

1
שוטפים את האורז במסננת או במסננת עד שהמים זורמים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מסננתמסננת
2
לשלב עם מים בסיר בינוני. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך, לכסות ולבשל במשך 20 דקות. אורז צריך להיות רך ומים צריכים להיספג. מגניב עד מגניב מספיק כדי להתמודד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בסיר קטן, לשלב את חומץ האורז, שמן, סוכר ומלח. מבשלים מעל חום בינוני עד שהסוכר מתמוסס. מגניב, ואז מערבבים לתוך האורז מבושל. כאשר אתה שופך את זה לאורז זה ייראה רטוב מאוד. תמשיכי לערבב והאורז יתייבש כשהוא יתקרר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
אורזאורז
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.