קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

אורז עוף ספרדי

אורז עוף ספרדי
המתכון אורז עוף ספרדי יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 30 דקות. מנה אחת מכילה 273 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב משרת 2 . אם יש לכם אפונה, פטריות, מרק עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 83%, וזה מדהים. מתכונים דומים: עוף ואורז ספרדי, עוף ואורז ספרדי, ו אורז ספרדי עם עוף.

הוראות

1
במחבת מצופה בתרסיס בישול מטגנים בצל ופטריות למשך 4 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מניחים ב -1 קו-טי לא משומן. תבנית אפייה. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ואופים בחום של 375 למשך 15-20 דקות או עד שנוזל נספג.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

טמפרניו, גרנאש ואלברינו הם הבחירות המובילות שלי לספרדית. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. ספר הגפרורים של טמפרניו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קופסת גפרורים רוז של טמפרנילו
קופסת גפרורים רוז של טמפרנילו
ורוד תות חגיגי, קופסת הגפרורים רוזפסלי היא תערובת בבקבוקי אחוזה של שלושה שיבוטים של טמפרניו המועשרים באחוזים קטנים של רוזס של סירה, טאנט וגרציאנו—כולם גדלים בכרם קופסת הגפרורים שלנו. ניחוחות סלט פירות של מלון, תות ומלון מביאים טעמים של בור אפרסק, שמנת וקולה, עם חומציות תוססת המאזנת את מתיקות הפירות. מגישים את זה רוז: צונן היטב, בשילוב עם טונה אהי עלומה, תמרים ממולאים בשקדים וגבינה כחולה, או בפני עצמה כאפסריטיף ערב מוקדם.תערובת: 77% רוזס של טמפרניו, 14% רוזס של סירה, 7% רוזס של טנאט, 2% רוזס של גרציאנו