קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

אטופי סרטנים

אטופי סרטנים
את מתכון סרטנים אטופי יכול לספק שלך קריאולי השתוקקות ב סביב 1 שעה ו 5 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 28 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 375 קלוריות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.62 דולר למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -14 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, מלח, פלפל קאיין, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. הציון הזה מוצק. נסו לחם תירס גבינת חלפיניו סרטנים בציפוי אטופי סרטנים, אטופי סרטנים, ו הסרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת כבדה גדולה ממיסים חמאה; מערבבים פנימה קמח. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה כ -20 דקות עד שהתערובת היא משחה בצבע קרמל.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הסלרי, הפלפל והבצל; מערבבים עד לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
3
מוסיפים את המרק, המים, הפטרוזיליה, רסק העגבניות, עלה הדפנה, המלח, הפלפל ופלפל הקאיין. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
5
מוסיפים סרטנים ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
6
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם מרק עוףהאם מרק עוף8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר זנב סרטנים מבושל קפוא, מופשרבשר זנב סרטנים מבושל קפוא, מופשר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אלדיו פינירו אנווידיה קוצ ' ינה טטה דה קובי אלברינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -32 דולר.
אלדיו פינירו אנווידיה קוצ ' ינה טטה דה קובי אלברינו
אלדיו פינירו אנווידיה קוצ ' ינה טטה דה קובי אלברינו
קש, צהוב זהוב בהיר עם נצנוצים של ירוק, מסודר ומבריק. אלגנטי מאוד, טעם של סירופ פירות, בלסמי מן ההזדקנות שלה על ליס עם שוש, וזכרונות שומר, חומציות מעולה, רך, טרי, לא נעים, וטעים. טעם לוואי ארוך עם מגע מינרלי ומדי פעם נימות מרה מצוינות. חמדן מאוד.