קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות41
מגזין

איך אני יכול לעשות לאסי מנגו טוב

איך אני יכול לעשות לאסי מנגו טוב
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, לאסי מנגו או Aam ki לאסי, איך לעשות לאסי מנגו, ו איך לעשות: לאסי מנגו (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש (מחית ממותק אם כי אז אני לא צריך את זה)דבש (מחית ממותק אם כי אז אני לא צריך את זה)1מנגו טרי, מקולף לחתוך לתוך טריזים (להוסיף יותר ממחצית אם אתה רוצהמנגו טרי, מקולף לחתוך לתוך טריזים (להוסיף יותר ממחצית אם אתה רוצה1גדולאני יכול לקבל מנגו די טוב כאן אבל אומר כאשר הם בשלים לחלוטין הוא מסובך. עיסת המנגו שאני קונה נמצאת בה עם תוויות צהובות ושחורות וכתיבה כחולה. אתה יכול לדלג על המים אםאני יכול לקבל מנגו די טוב כאן אבל אומר כאשר הם בשלים לחלוטין הוא מסובך. עיסת המנגו שאני קונה נמצאת בה עם תוויות צהובות ושחורות וכתיבה כחולה. אתה יכול לדלג על המים אם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית מנגומחית מנגו1WES E אומנויות השפה האנגליתתערובת פירה, יוגורט דבש ושפכים יחד, ולאחר מכן להוסיף מים להתמזג במשך כמה שניות. תהנהתערובת פירה, יוגורט דבש ושפכים יחד, ולאחר מכן להוסיף מים להתמזג במשך כמה שניות. תהנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב (אני מחליף חלב אורז במקום)חלב (אני מחליף חלב אורז במקום)11 קילו קישואים,rosewater (המפתח)rosewater (המפתח)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט (שומן מלא)יוגורט (שומן מלא)1WES E אומנויות השפה האנגליתמקווה שאתה מנסה את זהמקווה שאתה מנסה את זה1WES E אומנויות השפה האנגליתאוההה, אתם צריכים לבדוק את מכתב הבתולה, שעוסק באוכל הודיאוההה, אתם צריכים לבדוק את מכתב הבתולה, שעוסק באוכל הודי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל (חמאה ניתן להחליף)יוגורט רגיל (חמאה ניתן להחליף)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.