קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

אלפרדו עוף לבישול איטי

אלפרדו עוף לבישול איטי
אלפרדו עוף לבישול איטי הוא מנה עיקרית המגישה 6. צופה בדמות שלך? למתכון נטול גלוטן, ראשוני וקטוגני זה יש 415 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -15 דקות. 728 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לכם גבינה שוויצרית, אבקת שום, גבינת פרמזן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 43%. מרק אלפרדו עוף לבישול איטי, עוף לבישול איטי אלפרדו טורטליני, ו מרק אלפרדו עוף לבישול איטי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקרוק של סיר איטי מערבבים יחד את קוביות העוף ורוטב האלפרדו. מכסים, ומבשלים על נמוך במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלפרדורוטב אלפרדו
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים גבינת פרמזן וגבינה שוויצרית; מכסים ומבשלים עוד 30 דקות, או עד שהעוף מבושל. מתבלים באבקת שום, מלח ופלפל ומערבבים גבינות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
עוף שלםעוף שלם

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., שרדונה לא מוסווה

פינו גריגיו ושרדונה לא אפויה הם הבחירות המובילות שלי עבור עוף אלפרדו. מנות אלפרדו שמנת, גביניות וחמאתיות יכולות להשתלב יפה עם שרדונה לא אפויה או פינו גריגיו. בריכת הברווזים פינו גרי עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
בריכת ברווז פינו גרי
בריכת ברווז פינו גרי
פינו גרי שלנו מאופיין ניחוחות טרופיים שלה חומציות בהירה. טעמים וניחוחות של לימון לימון, נקטרינה, סמבוק, אשכולית שולטים, מסיימים פריך ויבש.