קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

אמא טעימה

אמא טעימה
אמא טעימה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 491 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. אם יש לך מלח, ריקוטה, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו עוגיות מומיות טעימות, אמא טעימה עם מטבל צמחוני, ו Calzones אמא טעים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים נייר קלף על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מערבבים יחד גבינות, פטרוזיליה, חלמון ביצה, שום, פלפל ומהות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
פלפלפלפל
4
לפרוס את הפרושוטו על משטח שטוח כך שהוא חופף מעט. זה צריך ליצור משטח כי הוא כ 12 עד 13 אינץ ' ארוך.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
5
מניחים את תערובת הגבינה במרכז הפרושוטו ובצורה גסה לצורת מומיה.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
גבינהגבינה
6
לעטוף את פרושוטו סביב תערובת הגבינה איטום אותו לחלוטין לעצב מחדש את התערובת להיראות כמו מומיה עם ראש מעוגל והגוף מתחדד בתחתית.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
גבינהגבינה
עוטףעוטף
7
מניחים גיליון של פילו על משטח עבודה, מברשת עם חמאה מומסת, לחזור עם 2 גיליונות יותר, הצבת אותם על גבי אחד את השני. אין לצחצח את הסדין העליון עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
8
להניח את פרושוטו עטוף גבינה במרכז של פילו ולעטוף את פילו סביב "אמא".
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
גבינהגבינה
עוטףעוטף
9
חמאה מחוץ של פילו ולאחר מכן לעצב מחדש לצורת המומיה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
10
מניחים 1 של הסדינים הנותרים של פילו על גיליון אפייה מצופה קלף, מברשת עם חמאה מומסת, לחזור עם 2 הסדינים הנותרים, הצבת אותם על גבי אחד את השני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
11
בזהירות לחתוך את פילו לרצועות רחב 1/2 אינץ ' אופקית.
12
הניחו את המומיה עטופה במרכז הרצועות החתוכות ועטפו את החתיכות החתוכות סביב המומיה כך שתיראה כמו תחבושות. בעדינות לצחצח את החלק העליון עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
עוטףעוטף
13
אופים במשך 20 דקות, או עד חום זהוב בצד החיצוני.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
כאשר המומיה היא רק כמה דקות מן היציאה מהתנור, במקום מנוקז פלפלים אדומים קלויים, עלי בזיליקום, ושום במעבד המזון ואת הדופק לטחון לתוך מחית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
בזיליקום טריבזיליקום טרי
שוםשום
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנורתנור
15
מעבירים לקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
16
לקשט את המומיה עם זיתים שחורים וצורות פלפל ולהעביר אותו "ארון" שלו עם 2 רחב, ארוך, מריות אופסט.
מרכיבים שתצטרך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
17
מגישים עם מחית פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
18
שלב את כל החומרים ביסודיות ולאחסן בצנצנת או מיכל אטום.

מרכיבים

62 יח' פרוסות פטריות לבנות2 יח' פרוסות פטריות לבנות8ריבס, קצוץ טרי או קפואזיתים שחורים, לעינייםזיתים שחורים, לעיניים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1מקלותחמאה מומסתחמאה מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש1חלמון ביצה, הוכהחלמון ביצה, הוכה1קומץפטרוזיליה קצוצה שטוחה, כמה כפותפטרוזיליה קצוצה שטוחה, כמה כפות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, קוביות קטנותמוצרלה טרייה, קוביות קטנות1ציפורן קטנה1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו עלה מיובשאורגנו עלה מיובש3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנו, כמה חופניםפרמזן מגורר-רג'יאנו, כמה חופנים9ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה טוחנים פלפל שחורכמה טוחנים פלפל שחור6גיליונותבצק פילו, ממעבר מזון קפוא של השוק שלךבצק פילו, ממעבר מזון קפוא של השוק שלך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו פרוס דק, כ -10 פרוסותפרושוטו פרוס דק, כ -10 פרוסות8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלים אדומים וירוקים, לחתוך לצורות מצריות לקשט את המומיהפלפלים אדומים וירוקים, לחתוך לצורות מצריות לקשט את המומיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריקוטה, סחוטריקוטה, סחוט1צנצנת16 עד 18 אונקיות, פלפלים אדומים קלויים, מנוקזים16 עד 18 אונקיות, פלפלים אדומים קלויים, מנוקזים2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים