קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מגזין

אסיה טובלים רוטב

אסיה טובלים רוטב
רוטב טבילה אסייתי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. מתכון זה מכין 5 מנות עם 53 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ידידותי לפודמפ וטבעוני דיאטה. אם יש לכם חומץ יין אורז, מים, שמן שומשום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). מתכונים דומים: אסיה טובלים רוטב, אסיה-טבילה רוטב, ו אסיה טובלים רוטב.

הוראות

1
מערבבים מים וסוכר יחד בקערה להמסת הסוכר; מוסיפים למים רוטב סויה, חומץ יין אורז, קטשופ, מיץ לימון, שום ומשחת צ ' ילה אדומה ושמן שומשום. מערבבים את התערובת עד לקבלת תערובת חלקה; מקררים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. שמורת דמורגנזון שנין בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
שמורת דמורגנזון שנין בלאן
שמורת דמורגנזון שנין בלאן
מופע זה עוצר לבן מציג ניחוחות שופעים של פרח לבן, פרי אבן, דבש וטוסט המתפרצים לטעמים מפוארים של אגס, פריחת תפוז, קרמל ותבלינים. זהו יין ברמה עולמית המציע איזון מבריק בין פירות שופעים וחומציות חדה, מעוררת תיאבון.