קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

אסיה סוכריה על מקל כבש צלעות

אסיה סוכריה על מקל כבש צלעות
אסיה סוכריה על מקל כבש צלעות לוקח על 4 שעות ו -50 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1901 קלוריות, 79 גרם חלבון, ו 119 גרם שומן. מתכון זה מאוכלרשת יש 462 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. אם יש לכם שמן זית, חמש אבקת תבלינים, גזר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון ספונקולרי יוצא דופן של 94%. אסיה סוכריה על מקל כבש צלעות, צלעות טלה סוכרייה על מקל, ו אסיה צלעות טלה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
שלב את הסוכר החום, השום, הכוסברה, רוטב הסויה, הג ' ינג 'ר, פלפל הצ' ילי, חמשת התבלינים הסיניים והמלח לפי הטעם. לעסות לתוך צלעות הטלה במשך 5 עד 10 דקות, ולאחר מכן לתת למרינדה 4 עד 6 שעות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
תבלין חמש סיניתבלין חמש סיני
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
8 בצלי שאלוט גדולים8 בצלי שאלוט גדולים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
לפסטה: מבשלים את פסטת הפוסילי לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
ניקוז.
4
בינתיים, בסיר גדול, מחממים את שמן הזית והחמאה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים את השום במשך 1 דקה ללא בראונינג, ולאחר מכן מוסיפים את הקישואים והגזר. מבשלים 2 עד 3 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
5
מוסיפים את הפסטה המרוקנת ומבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
6
מוסיפים את השמנת הכבדה, מביאים לרתיחה, מצמצמים לרתיחה ומבשלים 3 עד 5 דקות. רגע לפני ההגשה מוסיפים את הכוסברה, הפרמזן ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
7
מחממים את הפטם וצולים את הצלעות עד לטעמכם, 2 עד 3 דקות לכל צד עבור נדיר בינוני.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
8
מגישים 2 או 3 צלעות על כל מנת פסטה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1( חצילים)גזר, מקולף וג'וליאןגזר, מקולף וג'וליאן1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל צ'ילי אדוםפתיתי פלפל צ'ילי אדום1(יכול להיות או להרחיק)אבקת תבלין חמש סיניתאבקת תבלין חמש סינית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוציםעלי כוסברה טריים, קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, טחוניםעלי כוסברה טריים, טחונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קלופים וטחון זנגביל טריקלופים וטחון זנגביל טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פוזיליפסטה פוזילי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום טרי, טחוןשום טרי, טחון2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחוןמלח ופלפל טחון1בצל צהוב בינוני, קצוץכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)8צלעות טלה (2 עד 3 לאדם)צלעות טלה (2 עד 3 לאדם)4(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים, juliennedקישואים, julienned

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הווינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
דורקהיימר הוכבן קבינט ריזלינג הוא יין עשיר ומחניק. יש השערה קלה של בוטריטיס, וכמה טאנינים נובי, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת המשרד