קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

אסייתי ברי-סלט בקר

אסייתי ברי-סלט בקר
צריך מנה עיקרית ללא חלב? סלט ברי-בקר אסייתי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 585 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שן שום, תותים, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט בקר אסייתי, סלט בקר אסייתי, ו סלט בקר ובוק צ'וי אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים 1/2 כפית פלפל על בשר בקר; לשפשף בשר עם שום. מעיל מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שוםשום
פלפלפלפל
בקרבקר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף בשר; לבשל 2 דקות או עד השחמה, מפנה מדי פעם. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך 6 דקות או עד מידה רצויה של doneness, מפנה לאחר 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
3
הסר מחבת; תן לעמוד 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חותכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'; להפריש.
5
שלב תותים הבא 4 מרכיבים (תותים דרך ג ' ינג ' ר) בבלנדר; תהליך עד חלקה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
מערבבים אטריות, שמן, מלח, ו 1/8 כפית פלפל; לזרוק בעדינות למעיל. כף 1 תערובת אטריות כוס על כל אחד 2 צלחות; העליון כל אחד עם 1 תרד כוס. מסדרים פרוסות בשר באופן שווה על תרד; כפית 1/3 כוס רוטב תות על כל סלט.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
פסטהפסטה
תרדתרד
פלפלפלפל
בקרבקר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
7
מפזרים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.