קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

ארוחת ערב הלילה: אנצ'ילדות ירוקות בערימה

ארוחת ערב הלילה: אנצ'ילדות ירוקות בערימה
ארוחת ערב, אנצ'ילדות ירוקות וערמות, הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 745 קלוריות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, מונטריי ג'ק, מונטריי ג' ק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפרי שקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת פרותי עץ הלחם כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו ארוחת ערב: Enchiladas Suizas, ארוחת ערב: אנצ'ילדות חצילים-שקדים, ו אנצ'ילדה ועוף מוערמים עם רוטב צ' ילה ירוק שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.