קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

ארוחת ערב מחבת ראמן

ארוחת ערב מחבת ראמן
ארוחת ערב מחבת ראמן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 461 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. אם יש לך ברוקולי גזר כרובית לערבב, מים, רוטב מוקפץ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב מחבת לבבית, מחבת ארוחת ערב טאקו, ו מחבת סעודה שכבתית.

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.